יום ראשון, 25 במרץ 2012

מתנה לראש השנה בפברואר

מצאתי את עצמי שבוע ימים בסוף חודש פברואר שרה לעצמי שיר. "מתנה לראש השנה".
הנה אני מצרפת לינק לשיר ביוטיוב : http://youtu.be/YrgUezYIbQw
וזה בהחלט תמוהה כיוון שראש השנה חל בחודש תשרי אי שם בסביבות ספטמבר-אוקטובר ואפילו ראש השנה האזרחית חל בתחילת ינואר.
אז למה אני שרה את השיר ואף מצרפת אותו לרשימת המועדפים על ילדי ביוטיוב?!
זה מעורר פליאה בתוכי אבל הרצון לשיר עולה על הפליאה. ככל שחולפים הימים השיר מתקבע בראשי כמו מצעד הפזמונים ולא יוצא. כשהשיא היה בוקר אחד שהתישבתי במיטה מיד כשפקחתי עיניים ו.. בפה פתוח ורון בלב שרתי את השיר. מאותו רגע השיר בריפיט בראש. מטריד? מאוד.
בצהריים נפתרה התעלומה. גלויה מקושטת מחכה לי בתיבה. גלויה מאישה מקסימה שטיפלתי בה והיא בחרה לשלוח לי מתנה לראש השנה האזרחית... בגלל המרחק וכל מיני עיכובים בדרך המכתב הגיע רק בסוף פברואר.
נכתב שם: "Dear teacher,
make a wish and put on your necklace. Thank you for your inspiration and wisdom! wear your necklace as areminder that you have made a difference in my life..."

לזה כמובן מחובר לשרשרת זהב עם  תליון תפוח קטן.
אז מי שראה אותי עונדת שרשרת כזו שידע כי גם לי היא נותנת השראה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה