יום שלישי, 1 באפריל 2014

ריפוי


אתמול עברתי הארכת כותרת שזה נשמע שם ממש יפה לפעולה כירורגית בפה.
אז בהחלט הייתי על סף היסטריה טוטלית. ואז גיסתי המדהימה הציעה לי לצייר ציור מרפא.
ישר קפצתי על הרעיון. וזאת הזדמנות להסביר איך ציור כזה נוצר ועובד.

הנחו אותי לקחת ציור ישן שתיכננתי מזמן לשנות אותו.
זה  ציור של מעגלי תבואה (כאלה ציורים בשדות שחייזרים משאירים אחריהם).

התחלתי לצייר. חשתי פחד וכאב ממה שיתרחש בטיפול. התחושה בציור הייתה אדום. אדום כמו דם.


ואז נתבקשתי לרככך. להוסיף צבע כסף שמקרר את האיזור הכואב בתנועות מעגליות.


התחילה להווצר צורה משהו שהזכיר לי פרח במרכז הציור. המשכתי לרככך גם את הכחול מסביב בתנועות מעגליות.
עד שלרגע פתאום נבהלתי כי ראיתי שהופיע לי חייזר מוזר במרכז.
עם מן פה משונה. אתם בטח חושבים שאני רגילה לחייזרים וישויות אבל גם אותי זה מבהיל.
הנחו אותי לא לפחד ממנו. הסבירו שהוא יתמוך בטיפול ובריפוי וזה תפקידו. 
(במקרים רבים חייזרים תומכים בניתוחים עם טכנולוגיות חדישות שאנחנו עוד לא שמענו עליהן כאן בכדור הארץ). 

ואז ההנחיה הבאה הייתה ליצור רשת זהב סביבו. זה גם ירכך גם אותו וגם יתן לי תחושת ביטחון שאני מוגנת. 

זה התחיל מקוים מקווקוים בזהב ואז בקשה להוסיף להם אותם קוים מסביב וליצור ממש צורת רשת. כשבאיזורים מסויימים היה צורך ללחוץ ולהעצים את הקו.
כמו כן הצורה שראיתי כפה של חייזר קודם קיבלה מעט זהב שריכך אותה ופתאום הופיע מולי מן צורת יין ויאנג שמסמלת איזון.
רגועה הלכתי לטיפול השיניים כשהחיזר הזה עולה לי מידי פעם בטיפול.  ואני יודעת שאלה הרגעים שהוא תמך בתהליך.
ומיד כשחזרתי הביתה היה לי צורך לשהות ליד הציור בהתבוננות שקטה. חשה שהתהליך עובד...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה