יום ראשון, 6 בינואר 2013

ילדי האדמה 2008-2012







ילדי האדמה שכשמם כן הם מחוברים לאדמה מקורקעים ומבינים עניין.


הקדמה
לאחר שעברתי קורס "חיבור מחדש"  בשנת 2008 של אריק פרל ניפתח לי משהו שהדהד לי גם לפני אך עכשיו קיבל עוצמה חדשה.
התחלתי לראות (לקבל מסרים) על ילדים חדשים המגיעים אלינו לעולם. ילדים הנושאים תדר חדש.  ומסר נוסף וחשוב כיוון שאנו, הנשים, עוברות הריונות. אנחנו נושאות את העוברים הללו בתוכנו בזמן ההיריון בגופינו ונפגשות ראשונות עם התדרים החדשים האלה. בזמן ההיריון אנו עוברת טרנספורמציה ברמת ה  D.N.Aעל מנת להכיל את אותם תדרים.  והשינוי לא פשוט.

כאמא המתכננת הריון נוסף בקרוב. הנושא מאוד קרוב לליבי. התחילו לעלות בתוכי מחשבות כי הלידה העתידית עלולה להיות לי קשה למרות שלידה ראשונה הייתה חלומית וקלה. לא יכולתי להבין מאיפה מחשבות אלו מגיעות אלי ?? התיישבתי לתקשר את המידע על אותם ילדים והנה הוא כאן לפניכם.



ילדי האדמה מגיעים בין השנים 2008-עד סוף 2012 כאשר העוצמה של האנרגיה שאותם ילדים מכילים הולכת ומתעצמת עם השנים. עד  שמגיעה לשיאה ב: 2011-2012.
למעשה הכמות של האנרגיה גדלה ויחד איתה הקלות להכיל אותה כיוון שכבר ניתקל באותה אנרגיה בכדור הארץ גם ללא הריון או לידה. הגוף שלנו יכיר את אותה אנרגיה וימצא את הדרך להכיל אותה.

 הריון
ההריונות בשנים שתיארתי הינם הריונות שאני מכנה "הריונות פיזיים".
יש התעסקות רבה בגוף האם או במצב העובר כשלעיתים יש חשש למשהו בהריון דבר הגורם לנו להיות בכאן ועכשיו.
למשל אני סבלתי מכאבי גב. בחילות והקאות לאורך כול ההיריון וגם התעסקתי בנושא הברזל בדם שלי כולל עירוי ברזל פעמיים בשבוע. לא יכולתי להתפנות לעשייה חיצונית אלה הייתי ממוקדת בהריון ובגוף שלי. בין אם רציתי ובין אם לא.

דבר נוסף הוא ההכנה לפני הכניסה להיריון.
בעקבות הבדלי האנרגיות נשים רבות חווה הפלות. גופן לא היה בנוי להכיל הריון מהסוג הזה. לצערי אני חוויתי הפלה כזאת בעצמי . אפשר לקרוא על החוויה האישית של.

אחרי ההפלה שלי הבנתי שיש צורך להכנה פיזית של הגוף. התעמלתי, אכלתי נכון, ירדתי במשקל והלכתי לטיפולים רגשיים שונים. הכול מתוך ההכרה בצורך הזה.
נשים רבות שבמהלך ההיריון עברו מפגשים טיפוליים של חיבור לעובר ולגופן חוותה לידה קלה.

הילדים האלה שאחת התכונות העיקריות שלהם היא שרירים חזקים והבנת הגוף- בהחלט יודעים להיוולד. גם אם הפתיחה התקדמה לאיטה הצירים היו עוצמתיים וברגע שינתן האות שלב הלחיצות היה לרוב זריז. הילדים למעשה דוחפים את עצמם.

אותו ד"ר אריק פרל שסיפרתי עליו בהקדמה חשתי מיד בפוגשי אותו כי הוא שונה אנרגטית. היה בו משהו זר מכל מה שהכרתי עד היום. כשהוא סיפר את סיפור לידתו יוצאת הדופן. אימו עברה בלידה חוויה של עזיבת העולם וחזרה אליו תוך שהיא זוכרת דברים מאותה חוויה חוץ גופית. בראייתי, ד"ר אריק פרל, נושא בתוכו תדרים אלה כבר הרבה שנים ואימו ילדה אותו בתקופה בה תדרים אלו כמעט לא נכחו בעולם. בעיני הפער העצום בתדרים הוא שיצר את הלידה שחוותה והיום אני לא מאמינה שפער כזה קיים כלל.

אז להבדיל אלפי הבדלות החוויות לידה שאני מתארת אינן בעוצמה הזאת אך הקושי להכיל את האנרגיה השונה הזאת ברור. וכמו שציינתי הקושי ילך ויקטן עם השנים בגלל שכבר תהיה נוכחות אנרגטית בכדור ונתרגל אליה. כך שמי שתלד ב 2012 כבר אולי לא תבין על מה אני מדברת בדיוק.

הורות
תכונות ילדי האדמה, השוואה לילדי הקריסטל שהגיעו לפניהם ואיך לנהוג בהם כהורים.


ילדים שיהיה להם יותר קל להתמודד עם הסביבה גם פיזית וגם נפשית.

 ילדים עם יותר מסת חומר. (יחסית לילדי הקריסטל, שיש בהם תחושה שברירית, גוף קל עם שקיפות שדרכה רואים את האור שבהם. בילדי העידן החדש מסת החומר גבוהה ומוצקה. צפיפות בתאי הגוף, קרקוע, והעומק מתבטא דרך העיניים.)

החיים שלהם יהיו קלים ופשוטים יותר. הם לא יחוו את הקושי של הקריסטלים. למשל: לא תהיה להם רגישות יתר מה שהרבה מילדי קריסטל סובלים ממנה.

ילד קריסטל  מגיע עם "תפקיד המרפא" במסגרת התפקיד הזה הוא נכנס למקומות בהם נדרש ריפוי גם אם כרוך בזה קושי. משלם מחיר בגלל הרגישות שלו אך עדיין מסור לתפקיד. לעיתים יוצא מאיזון עקב כך. דוגמא: ילד קריסטל חש בעצבות של אדם אחר הוא ייגש אל אותו אדם ויבחר או לשבת עליו, לחבק אותו לשוחח איתו או כל דבר דומה על מנת שיעביר את הריפוי ויזיז אותו מהמקום בו הוא נמצא. לעיתים יבחר לפשר בין זוג שרב תוך שהוא מכניס עצמו לתוך סיטואציה לא לו. יש מעורבות ואקטיביות בריפוי של אחרים.
לעומתו ילד אדמה עוסק בריפוי דרך נוכחות.  מספיק לו להיות נוכח והריפוי יקרה מאליו מעצם התדר שהוא נושא.

ילדי האדמה מאוזנים ואינם נוטים לתנודות.
יכולות פיזיות מאד מאוד משמעותיות: ענפי ספורט במגוון תחומים (בעיקר בתחום) הרגליים: ריקוד וריצה, (
מבנה גופם לרוב רחב ושרירי. בעיקר אצל בנים.
מודעים לגודלם ובעלי ביטחון עצמי גבוה.
בתור תינוקות סקרנים וערניים. סקרנים בלתי נדלים "זוללי/בולעי  מידע" שאותו אחר כך מעבדים.

באופן שבו הם מעבדים את המידע יש משהו מאד רובוטי, ממוקד ומדוייק.

חיבור לכל תחום הטכנולוגיה. כל הטלפונים החכמים הם דורשים לגעת ולשחק בהם. מעניין אותם ממשחקים עם אפשרות ללחיצה על כפתורים או פרוק והרכבה יותר מדברים אחרים.

יש בהם איזה ההתנהלות קלילה שמביאה לשקט

הם דורשים מגע ללא הפסק והם צריכים אותו.
אם מניקים הם יזדקקו לשעות מרובות שלהנקה ועדיף מספר שנים..
לינה הם ידרשו לינה משותפת ואפילו במהלכה ידאגו להניח יד או רגל לחוש את הגוף של האם. במידה ותבחרו לא ללון יחד יש סיכוי גבוה להתעוררויות תכופות.
ידיים. לא ניתן להורידם מהידיים. עדיף לאם ללמוד להשתמש בדרכים  כמו מנשא או דומה לפעולות שונות כולל טיולים בחוץ. 

לרוב אם התחילו  בהנקה יסרבו לקשתות מבקבוק אחר כך. אפילו בקבוק מים.
יש להם הבנה של איך להתנהל בכדור הארץ. מי נגד מי והבנות חברתיות. זה בניגוד לילדי קריסטל שעד גיל מבוגר לא מבינים הרבה פעמים מצבים חברתיים.

אוהבי חברה.

רגליים בקרקע (הניגוד לילדי הקריסטל שמרחפים להם בעולמות אחרים) . הם בעניינים. הם לא ירצו לפספס דבר שמתרחש בבית חלילה בזמן שישנים.

יש להם חיבור למאגר המידע העולמי. עם "פס רחב" כלומר המידע נגיש זמין ומגיע אליהם במהירות. הם יכולים בעקבות זה לפתח טכנולוגיות שעוד לא הכרנו. שישנו את פני העולם.

תפקידם העיקרי הוא לקרקע את ילדי קריסטל גם המבוגרים שבהם כך שהקפיצה האנרגטית של עלייה למימד הרביעי תהיה בקלות גדולה יותר ופחות יציאה מאיזון.
המידה ויש במשפחה ילד קריסטלי ילד אדמה הוא המתנה הכי גדולה שהוא יכול לקבל.
הם באים להיות נוכחים.  התדר כבר בתוכם. הידע כבר בתוכם, כמו שהוא זמין להם הוא יהיה זמין לנו דרכם. למי שיבחר לקבל אותו. עצם הנוכחות שלהם היא כבר תשנה את התדר העולמי.

הם ירטטו הם גם ירטיטו את הסביבה שלהם. מספיק להיות לידם ולהנות מהרטט הזה ולהתחבר לרטט הזה.



המעבר למימד הרביעי בסוף 2012שנתמך על ידי ילדי האדמה







תגובה 1:

  1. אחרי החוויה העל חושית במציאת סימנים כל כך ברורים בילד הקריסטל שלי, הגעתי לחוויה על טבעית כשגיליתי שבני הצעיר הוא ילד אדמה מובהק.
    אני מפחדת לומר, שכל המאפיינים שציינת בתקשור שלך, מופיעים אחד לאחד בשדון שלנו, והוא באמת, ככל הנראה המתנה שקיבל ילד הקריסטל שלנו!!!
    מ-ד-ה-י-ם!!!!
    זהו, i'm speachless....:)

    תודה ענקית, ענת, את מדהימה!!!

    השבמחק