יום שישי, 28 באוקטובר 2011

רגע של קרקוע

לאחר שנים של ריחוף במחוזות אחרים. התחלתי תהליך של לנחות בקרקע מתוך ידיעה ברורה שכך יכולת התקשור שלי תהיה יותר יציבה כי אני יותר יציבה ואין כמו לגעת למעלה כשנמצאים בטוח באדמה. יחד עם זאת סרבתי לוותר על המקום הקסום הפייתי שהווה לי מקום בטוח ומגן. בעזרת שלי יהושוע המתקשרת המדהימה בתהליך ארוך רווי התנגדויות נחתתי כאן על הכדור כשכל יום אני מגלה את העולם כמו מחדש. מתרגשת מהצבעים והיופי סביב. התמורה לא איחרה להגיע. כי הרי ידוע שכל דבר אמיץ שאנחנו עושים זוכה לתמורה בהתאם וזה היה מאוד אמיץ! עגיל זהב שאבד מספר ימים קודם לכן בחתונת חברים נמצא מונח מחכה לי בתוך התיק. לצורך הבהרה: לתיק דפנות הסוגרות על הפתח כך שהסכוי שאותו עגיל נשר מאוזני ברגע הקצר שנשאתי אאת התיק מהאוטו למקום וחזרה הוא נמוך למדי. כמו יד נעלמה הניחה אותו מחכה שאגלה ואין מאושרת ממני. ליבי פעם בהתרגשות של תודה כי הרגשתי שזה הגיע לי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה