יום שני, 4 ביולי 2011

לקוח רעב



במפגש עם לקוח אני ממתינה שיגיע. מקבלת מסר: "זה יקח קצת זמן כיוון שהוא עומד להתקשר ולהודיע שהוא יאחר כי הוא רעב ומתכוון לקנות בדרך משהו לאכול."
ועוד הוסיפו: "תמליצי לו לקנות במאפיה שמעט מרוחקת מהמקום ולא בסופר הקרוב כך יהיה מהיר יותר".
תוך דקה אני מקבלת טלפון מאותו לקוח שהוא מתעכב כי הוא חייב לקנות לו משהו לאכול. אני עומדת לומר לו לקנות במאפיה כמו שאמרו לי אבל שותקת. תשאלו למה? כי לא הרגשתי נוח להגיד למישהו איפה לקנות אוכל ובטח לא נראה לי לציין לפני שנפגשנו שהמדריכים הרוחניים מבקשים שיקנה שם. 
כמובן שהזמן התאחר והתאחר וכשהוא נכנס הוא אמר סליחה שפשוט בסופר הקרוב הכל התעכב וזאת הפעם האחרונה שהוא בכלל קונה שם כי הם ממש מגעילים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה