יום שישי, 8 ביולי 2011

בן או בת


בוקר אחד ניגשת אלי אמא מהגן של הילד שלי ומספרת לי שהיא בהריון שבועות ספורים בלבד וסובלת מדימומים. מבקשת את עזרתי לברר האם ההיריון תקין? ביקשתי לברר זאת בשקט בבית ולחזור אליה.
המסר שהגיע היה שלא רק שההיריון תקין וימשך עד סופו גם היא נושאת בן עוצמתי במיוחד. את המסר לגבי מין הילוד שמעתי כצעקה באוזני. כאשר מסר מגיע אלי בעוצמה כזאת אין לי ספקות.
סיפרתי לה את המסרים והיא הגיבה בשמחה ואיזה שמחה? בן אחרי שתי בנות שמחה גדולה.
לאחר מספר חודשים נגשה לספר לי שעברה בדיקה והיא נושאת בת...הייתי מבולבלת. הרי קיבלתי את המסר באופן ברור שהיא נושאת בן ואף ממש באותו הרגע שוב אני שומעת איך צועקים לי באוזן "בן!" חזק כל כך שנאלצתי להניח יד על האוזן. עניתי "מוזר.." ולא הוספתי. 
לאחר כחודש בבדיקה נוספת התבשרה כי אכן בן היא נושאת ברחמה והבדיקה הקודמת הייתה שגויה

5 תגובות:

  1. ענת, ברכותי על האתר החדש! תמשיכי להעשיר אותנו בחוויות מעולם התקשור. זה מרתק!

    סיגל

    השבמחק
  2. תודההה.
    שמחת אותי גם על מה שכתבת וגם על זה שאת התגובה הראשונה פה בבלוג. יש!:)

    השבמחק
  3. ענת,
    כיף לקרוא את הפוסטים שלך,
    זה מקסים.
    תודה

    השבמחק